RIV/00216224:14410/11:00053983 - Pre-service teachers' technology acceptance in Turkey: An exploratory study
Údaje o výsledku
Identifikační kód:RIV/00216224:14410/11:00053983 Název v původním jazyce:Pre-service teachers' technology acceptance in Turkey: An exploratory study Název česky: Druh:J - Článek v odborném periodiku Jazyk:eng - angličtina Obor:AM - Pedagogika a školství Rok uplatnění:2011 Kód důvěrnosti:S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů Počet tvůrců:6 Počet domácích tvůrců:1 Tvůrce:Bulut, Mehmet Tvůrce: Teo, Timothy Tvůrce: Usak, Muhammet Tvůrce: Yilmaz, Harun Tvůrce: Aydogdu, Mustafa Tvůrce: Kubiatko, Milan
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyce:The purpose of this study is to examine the acceptance of technology among Turkish pre-service teachers using the TAM. A total of 773 pre-service teachers volunteered in this study. Analysis of covariance (ANCOVA) and Analysis of Variance (ANOVA) with age as covariate. The results of this study demonstrated that daily computer usage and computer ownership have direct effect on technology acceptance of pre-service teachers. Popis česky: Klíčová slova: Název periodka:Technics Technologies Education Management Rozsah stran: ISSN:1840-1503 Svazek periodika:6 Číslo periodika v rámci uvedeného svazku:3 Stát vydavatele periodika:BA - Bosna a Hercegovina Počet stran výsledku:9 DOI:
Údaje o tomto záznamu o výsledku
Předkladatel:Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta (IČO: 216224) Dodavatel:MSM Rok sběru:2012 Systémové označení dodávky dat:RIV12-MSM-14410___/01:1 Kontrolní kód:[B075A95A116D]