RIV/26138077:_____/13:#0000429 - Individualization, insecurity and confidence in the context of social effects and marketing communication
Údaje o výsledku
Identifikační kód:RIV/26138077:_____/13:#0000429 Název v původním jazyce:Individualization, insecurity and confidence in the context of social effects and marketing communication Název česky: Druh:J - Článek v odborném periodiku Jazyk:eng - angličtina Obor:AH - Ekonomie Rok uplatnění:2013 Kód důvěrnosti:S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů Počet tvůrců:2 Počet domácích tvůrců:2 Tvůrce:Roubal, Ondřej Tvůrce: Havlíček, Karel
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyce:The era of late modernity is characterized by an ongoing individualization of the society. The process of individualization intensifies due to the crisis of organized modernity. The crisis of organized modernity is manifested in the formo f deinstitualization and destratification of the society. Deinstitualization and destratification are the sources of insecurity and declining confidence in the society. Individualization, insecurity and the demand of confidence are identifiable in terms of practical life of the consumer society. The character of a consumer society is codetermined by the sum of intended and unintended social effects of marketing communications. Popis česky: Klíčová slova: Název periodka:Actual Problems of Economics Rozsah stran: ISSN:1993-6788 Svazek periodika:14 Číslo periodika v rámci uvedeného svazku:7 Stát vydavatele periodika:UA - Ukrajina Počet stran výsledku:11 DOI:
Údaje o tomto záznamu o výsledku
Předkladatel:Vysoká škola finanční a správní, z.ú. (IČO: 26138077) Dodavatel:MSM Rok sběru:2014 Systémové označení dodávky dat:RIV14-MSM-26138077/01:1 Kontrolní kód:[835E04CCDEDB]