RIV/60460709:41340/14:64991 - Marketing and management of the intensive common eland breeding - How to stop increasing loss in small farm producing untraditional products?
Údaje o výsledku
Identifikační kód:RIV/60460709:41340/14:64991 Název v původním jazyce:Marketing and management of the intensive common eland breeding - How to stop increasing loss in small farm producing untraditional products? Název česky: Druh:B - Odborná kniha Jazyk:eng - angličtina Obor:GA - Zemědělská ekonomie Rok uplatnění:2014 Kód důvěrnosti:S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů Počet tvůrců:1 Počet domácích tvůrců:1 Tvůrce:Ackermann Blažková, Lucie
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyce:The objective of this study is to propose a marketing strategy for the antelope meat, fulfillment of which will result in acquiring additional financial resources for maintaining the farming and for supporting research activities. The character of the main product is accompanied by various sales barriers (strong legislature, perishable product). The recommended marketing instrument is: personal sale and customer care with individual approach. Based on the determined price of substitutes, the sale price of antelope meat was suggested. The expected as well as the already executed sales represent a motivation for the future. The study will contribute to a maximal utilization of resources of the organization. Popis česky: Klíčová slova: Název periodka:Marketing and management of the intensive common eland breeding - How to stop increasing loss in small farm producing untraditional products? Rozsah stran: ISSN: Svazek periodika: Číslo periodika v rámci uvedeného svazku: Stát vydavatele periodika: Počet stran výsledku:100 DOI:
Údaje o tomto záznamu o výsledku
Předkladatel:Česká zemědělská univerzita v Praze / Fakulta tropického zemědělství (IČO: 60460709) Dodavatel:MSM Rok sběru:2015 Systémové označení dodávky dat:RIV15-MSM-41340___/01:1 Kontrolní kód:[CDBC0DF14454]