RIV/70883521:28120/14:43871491 - Social Responsibility, Ethics & Satisfaction in the Banking Business. A case study from the Slovak and Czech Republic
Údaje o výsledku
Identifikační kód:RIV/70883521:28120/14:43871491 Název v původním jazyce:Social Responsibility, Ethics & Satisfaction in the Banking Business. A case study from the Slovak and Czech Republic Název česky: Druh:B - Odborná kniha Jazyk:eng - angličtina Obor:AE - Řízení, správa a administrativa Rok uplatnění:2014 Kód důvěrnosti:S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů Počet tvůrců:3 Počet domácích tvůrců:3 Tvůrce:Belás, Jaroslav Tvůrce: Chochoľáková, Anna Tvůrce: Paulík, Jiří
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyce:The concepts of CSR and ethics in business are not new, but they are now becoming particularly relevant because the crisis has significantly highlighted the need for the integration of moral principles in the business. Knowledge of business practices shows that the acceptance of moral principles in business is not integrated into the management decisions of firms. We tried to find out if CSR and the business ethics are myth or reality? Popis česky: Klíčová slova: Název periodka:Social Responsibility, Ethics & Satisfaction in the Banking Business. A case study from the Slovak and Czech Republic Rozsah stran: ISSN: Svazek periodika: Číslo periodika v rámci uvedeného svazku: Stát vydavatele periodika: Počet stran výsledku:120 DOI:
Údaje o tomto záznamu o výsledku
Předkladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně / Fakulta managementu a ekonomiky (IČO: 70883521) Dodavatel:MSM Rok sběru:2015 Systémové označení dodávky dat:RIV15-MSM-28120___/02:2 Kontrolní kód:[176A6CCDA344]